نحوه برقراری ارتباط دیجیتال شخصی
راههای توسعه کسب وکار مهارتهای کارآفرینی

نحوه برقراری ارتباط دیجیتال شخصی

هر روز میلیاردها نفر برای اولین بار با هم به طور رودررو یا دیجتالی ارتباط برقرار می کنند، حالا میخواهیم نحوه برقراری ارتباط دیجیتال شخصی را بررسی کنیم.

در دنیای کسب و کار، ایجاد ارتباطات مهم بوده و به طور مستقیم مسیر شغلی و موفقیت های ما را شکل می دهد. این جهانی است که استیو جابز و استیو  وازنیک هرگز آن را ندیدند! در آن زمان پست و وبلاگی وجود نداشت. هیچ به این فکر کرده اید که اگر این بزرگان ایالات متحده آمریکا هرگز با یکدیگر ارتباط نداشتند چه می شد؟ جهان چگونه بود؟ هیچ می دانید آنها  به چه شکل با هم در ارتباط بوده اند؟ فکر میکنید این سازندگان تاریخ در ابتدا  باهم در ارتباط بوده اند؟

نکته جالب در ارتباط دیجیتال

نکته جالب این است که در دنیای امروز، بیشتر و بیشتر ارتباطات برای اولین بار از طریق رسانه های اجتماعی یا سایر فرم های دیجیتال اتفاق می افتند. این رخداد در حال افزایش بوده و به سرعت با وجود گوشی های هوشمند در همه جا برقرارمی شوند.

سوالات و نگرانی هایی در این باره وجود دارند که چگونه استفاده از تکنولوژی، ایجاد ارتباطات رودررو و شخصی موفقیت آمیز را افزایش می دهد. افراد زیادی وجود دارند که درخواست همه اشخاص را در شبکه های اجتماعی قبول می کنند، حتی بدون اینکه به دنبال برقراری ارتباط باشند.

درخواست افراد

اگر درخواست افراد را قبول نکنید، هرگز حتی فرصتی برای شناختن آنها پیدا نخواهید کرد. اما آن افراد نیزبه اهداف واقعی خود می رسند، زیرا شما هم تلاش می کنید با آنها ارتباط برقرار کنید.

آیا شما بیشتر علاقه مند به بالابردن طرفداران خود در رسانه های اجتماعی هستید یا در حقیقت به دنبال ایجاد ارتباط می باشید؟ آیا با لایک در فیس بوک و یا طرفدار دیگران شدن در توییتر در واقع برای اولین بار ارتباطی را شکل می دهید؟ پاسخ این سوالات بله است، زیرا به شدت به پتانسیل ارتباطات دیجیتال اعتقاد دارم، اما آیا ما واقعا ارتباط برقرار می کنیم؟ بهترین راه برای برقراری ارتباط دیجیتال شخصی تر چیست و چه سودی می برید اگر  هر روز به تعداد طرفدارانتان اضافه شود ؟ اولین گام ممکن است این باشد که به بررسی پروفایل فردی می پردازید که فقط دوست شماست.

نحوه برقراری ارتباط دیجیتال شخصی
نحوه برقراری ارتباط دیجیتال شخصی

وجوه اشتراک

هنگامی که پروفایل او را وارسی می کنید، چیزهایی را مانند سرگرمی، یک شخص، یا یک تیم ورزشی مورد علاقه پیدا می کنید که در هر دوی شما مشترک هستند. یک پیام شخصی به آنها بفرستید و از وجه اشتراک های تان بگویید. در حقیقت سر صحبت را باز کنید.

گاهی شما ممکن است متوجه شوید که با برخی از این افراد چندان هم  نقطه اشتراک ندارید و ارتباط واقعی وجود ندارد، اما باید اجتماعی برخورد کنید و ارتباط را به طور کامل قطع ننمایید. حتی می توانید کارت ویزیت الکترونیکی خود را برای آنها بفرستید تا همه اطلاعات شما را داشته باشند. به اشتراک گذاری کارت ویزیت الکترونیکی قدمی برای ایجاد ارتباط مداوم می باشد.

مواقعی وجود دارد که حتی چت با اسکایپ و یا ملاقات حضوری برای آشنایی بیشتر مناسب می باشد.  انواع مختلفی از ابزارهای همکاری  وجود دارندکه می توانید برای ارتباط  استفاده کنید .چت کردن با دیگران یک چیز است و ملاقات رودرو مقوله ای دیگر می باشد.  

نتیجه برقراری ارتباط 

اگر پس از بررسی افراد دریافتید که با آنها می توانید ارتباط خوبی برقرار نمایید، آنها را در لیست مخاطبان خود قرار دهید و به یاد داشته باشید که از این زمان به بعد ارتباط مداوم برقرار باشد. حتی می توانید مطالبی را بین یکدیگر رد و بدل کنید. ارتباط دیجیتال دیگر شکلی طبیعی به خود گرفته است، پس این فرصت را از دست ندهید! من همچنین پیشنهاد می کنم  اگر شما کارت ویزیت الکترونیکی ندارید، حتما تهیه نمایید. کارت های ویزیت الکترونیکی در حال تبدیل شدن به یک عنصر حیاتی در دنیای کسب و کار هستند که موجب ارتباطات دیجیتال برای به دست آوردن  مخاطب بیشتر می گردد. بنابراین وقتی ارتباط برقرار می کنید، فرصت های بی پایان بسیاری خلق می شوند!

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.